Намирате се тук: Начало Всичко за купуването Връщане на стока и рекламации
Връщане на стока и рекламации
Как да подадете правилно рекламация за стоките
Напишете ни имейл
Описание на проблема
Очаквайте нашия отговор
решаване на жалба от разстояние или необходимост от изпращане на стоките
Рекламации за продукти
Как да предявя рекламация?
Всички продукти се подлагат на изходяща проверка и ние се гордеем, че ви изпращаме абсолютно безупречен продукт. Ако след доставката все пак откриете нещо нередно с вашето огледало, моля, свържете се с нас възможно най-скоро, като изпратите имейл на info@artalo.bg и опишете проблема. Можете да очаквате отговор от нас не по-късно от следващия ден.
Какво трябва да предоставя с рекламацията на стоките?
Препоръчително е първо да съобщите за всеки потенциален проблем по имейл на info@artalo.bg. В имейла опишете подробно проблема, който сте открили с продукта, добавете номера на вашата поръчка или фактура и след това очаквайте да се свържете с нас в рамките на следващия ден.