Търсене
Меню

Намирате се тук: Начало Всичко за купуването Връщане на стока и рекламации

Връщане на стока и рекламации

Как да подадете правилно рекламация за стоките

Напишете ни имейл

Напишете ни имейл

Ако нещо не е наред, изпратете ни имейл възможно най-скоро.
Описание на проблема

Описание на проблема

Опишете подробно проблема, който откривате в огледалото. Ако е необходимо, приложете снимково документиране.
Очаквайте нашия отговор

Очаквайте нашия отговор

Очаквайте нашия отговор по имейл или телефон не по-късно от следващия ден.
решаване на жалба от разстояние или необходимост от изпращане на стоките

решаване на жалба от разстояние или необходимост от изпращане на стоките

Ако е необходимо стоката да бъде изпратена обратно, трябва внимателно да опаковате огледалото обратно в опаковката, за да не се повреди по време на транспортирането. Моля, приложете протокола за рекламация към пратката.

Рекламации за продукти

Как да предявя рекламация?

Всички продукти се подлагат на изходяща проверка и ние се гордеем, че ви изпращаме абсолютно безупречен продукт. Ако след доставката все пак откриете нещо нередно с вашето огледало, моля, свържете се с нас възможно най-скоро, като изпратите имейл на info@artalo.bg и опишете проблема. Можете да очаквате отговор от нас не по-късно от следващия ден.

Какво трябва да предоставя с рекламацията на стоките?

Препоръчително е първо да съобщите за всеки потенциален проблем по имейл на info@artalo.bg. В имейла опишете подробно проблема, който сте открили с продукта, добавете номера на вашата поръчка или фактура и след това очаквайте да се свържете с нас в рамките на следващия ден.

Нагоре